پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119257
حکم اعدام روحاني شيعي شيخ نمرباقرالنمر، روند نابودي آل سعود را تسريع خواهد کرد.
تاریخ انتشار : 1393/07/26
نمایش : 1825
فرمانده سپاه ناحيه فارسان گفت: حکم اعدام روحاني مبارز شيعه شيخ نمر باقر النمر توسط دستگاه حکومتي جبار آل سعود در روزهاي گذشته موجي از اعتراض و مخالفت با سياستهاي اين حکومت را درميان امت اسلام ، کشورهاي منطقه و سازمان هاي بين المللي و نيز مردم شيعه و سني عربستان در پي داشته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ايرج پسند افزود: اعتراضات شيعيان عربستان در روزهاي گذشته اين پيام را براي حکومت آل سعود در پي دارد ،که مبارزه بي امان از سوي شيعيان مظلوم عربستان شروع شده و با صدور حکمي عجولانه و فارغ از تدبير از سوي آل سعود ذره اي از عزم جدي مخالفين اين حکومت براي مبارزه کم نشده است.

وي در ادامه افزود: اگر اين حکم به اجرا گذاشته شود نه تنها موج اعتراضات عليه حکومت آل سعود کاسته نخواهد شد بلکه محکوميت اين حرکت و امواج مخالفت با اين حکم ديگر ملت هاي منطقه را نيز در پي خواهد داشت و باعث تشديد تنش ها در جهان اسلام مي گردد.

وي تصريح کرد: چيزي که امروز نياز ضروري امت اسلام در شرايط بحراني منطقه مي باشد وحدت بين شيعه و سني است که متاسفانه يکي از عوامل بر هم زننده وحدت در ميان مسلمانان منطقه سياست ها ي غلط و تفرقه افکنانه حکومت آل سعود است که بايد به آنهاهشدار داد اين راهي را که درمواجهه با مسلمانان براي حفظ و استمرار قدرت خود در پيش گرفته اند انشالله به نابودي هر چه سريعتر اين حکوت ختم خواهد شد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html